C C C C A+ A A- X

ПРАВИЛА И МЕРКИ ЗА РАБОТА НА АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД - ВРАЦА В УСЛОВИЯТА НА ПАНДЕМИЯ

Дата на публикуване 27 октомври 2021 Последна редакция 27 октомври 2021 Новини Отпечатай

Във връзка с усложнената епидемична обстановка, свързана с разпространението на COVID 19 в страната, включително в Област Враца, от Административен съд – Враца, припомняме на страните по дела и техните процесуални представители, че присъствието им в съдебна зала при провеждане на открити съдебни заседания не е задължително. Своите процесуални права могат да упражнят писмено, чрез представяне на писмени защити, бележки и становища, както и да изпращат документи по образуваните дела и да подават съдебни книжа с квалифициран електронен подпис на електронната поща на съда: asvr@abv.bg, Единния портал за електронно правосъдие, по факс: 092 66 60 20, а също и чрез лицензиран пощенски оператор.

С цел предпазване от заразяване с COVID 19 и ограничаване на разпространението му, апелираме страните по дела и процесуалните им представители да се възползват от съществуващата в Административен съд – Враца възможност, за извършване на отдалечени справки по делата, като такива могат да бъдат извършвани както чрез сайта на съда и Единния портал за електронно правосъдие, така и на телефони:

Служба „Съдебно деловодство“

           092/66 851, след сигнала 117; 137; 138

Служба „Регистратура“

092/66851, след сигнала 101

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация